Analityka bez celu to analityka bez sensu. Ustawienie celów analitycznychAnalityka bez celu to analityka bez sensu. Ustawienie celów analitycznychAnalityka bez celu to analityka bez sensu. Ustawienie celów analitycznychAnalityka bez celu to analityka bez sensu. Ustawienie celów analitycznych
Ustalenie celów pozwala skrócić czas poświęcany na analitykę (fot. Pixabay)

Analityka bez celu to analityka bez sensu. Ustawienie celów analitycznych

Analityka bez celu to analityka bez sensu. Ustawienie celów analitycznych
Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

-

head of marketing, CUX.io

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

head of marketing
CUX.io

Od lat związana z branżą kreatywną. Prowadzi zajęcia ze studentami i szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych. W pracy najbardziej skupia się na nieszablonowym podejściu do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowaniu strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.

Cel w analityce online to stosunek liczby wizyt spełniających cel główny (konwersję) do wszystkich wizyt. Mówiąc prościej – cele analityczne istnieją po to, aby powiedzieć narzędziu analitycznemu, co jest ważne dla twojego projektu. Przekładają twój biznes na kod zrozumiały dla narzędzia i określają, w jaki sposób ma ono interpretować twoje dane. Jedyne, co pozostaje do zrobienia, to czerpanie korzyści z automatyzacji analizy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się