Analityka aplikacji mobilnych i 3 elementy, na które musisz zwrócić w niej uwagęAnalityka aplikacji mobilnych i 3 elementy, na które musisz zwrócić w niej uwagęAnalityka aplikacji mobilnych i 3 elementy, na które musisz zwrócić w niej uwagęAnalityka aplikacji mobilnych i 3 elementy, na które musisz zwrócić w niej uwagę
Ważne jest monitorowanie lojalności użytkownika oraz jego wartości w czasie (fot. Pixabay)

Analityka aplikacji mobilnych i 3 elementy, na które musisz zwrócić w niej uwagę

Analityka aplikacji mobilnych i 3 elementy, na które musisz zwrócić w niej uwagę
Tomasz Starzyński

Tomasz Starzyński

-

prezes zarządu, managing partner, Up & More

Tomasz Starzyński

Tomasz Starzyński

prezes zarządu, managing partner
Up & More

Odpowiada za rozwój agencji, koordynuje pracę działów SEM/SEO i paid social. Nadzoruje wprowadzanie nowych produktów i narzędzi reklamowych w firmie oraz automatyzację kampanii. Z marketingiem efektywnościowym związany od 2005 r. Jest ekspertem w dziedzinie SEO/SEM, e-commerce, marketingu i reklamy internetowej, ma certyfikaty Google Analytics i Google Ads. Od 2014 r. prowadzi zajęcia reklama online w ramach kierunku logistyka mediów na Uniwersytecie Warszawskim.

Na temat analiz efektywności na stronach internetowych napisano już sporo. Obszar mobile pozostaje pod tym względem słabiej zbadany. Które wskaźniki monitorować, biorąc pod uwagę przyjęte przez siebie priorytety w działaniu aplikacji mobilnej? Tajniki tej dziedziny nieco przybliża Tomasz Starzyński z agencji Up & More, która właśnie przygotowała poradnik na ten temat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się