„Amerykańska automata” nie tylko do wiązania krawata„Amerykańska automata” nie tylko do wiązania krawata„Amerykańska automata” nie tylko do wiązania krawata

„Amerykańska automata” nie tylko do wiązania krawata

„Amerykańska automata” nie tylko do wiązania krawata
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Trafna lokalizacja, przystępna oferta i mała awaryjność – z pozoru przejrzyste determinanty sukcesu czynią jednak z tzw. sprzedaży vendingowej dość wymagającą branżę. Te rynki, które osiągnęły już punkt nasycenia, otwierają się na nowoczesne osiągnięcia technologiczne i ekologię, pozostałe – w tym polski – wciąż mają miejsce na nawet znaczną liczbę kolejnych automatów, lecz nie powinny rezygnować z podpatrywania innowacji wprowadzanych przez liderów. Takich jak zaprezentowana podczas tegorocznego Consumer Electronics Show maszyna sprzedająca z dotykowym ekranem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja