Jean Baptiste Grenouille, genialny perfumiarz z powieści „Pachnidło” P. Süskinda, dobrze wiedział, jak ulotne jest królestwo zapachów. Sam miał tę przewagę nad innymi, że posiadał węch absolutny i potrafił olfaktorycznie zapisać w pamięci każdy zapach. Posiadacze pospolitych nosów nie są w stanie dokonać tej sztuki, więc nawet impregnowane zapachem strony czasopism wywierają na nich nietrwałe wrażenie. Reklamując perfumy, trzeba zatem dostarczyć im niedoskonałego wyobrażenia doznań węchowych za pośrednictwem pozostałych zmysłów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.