Wśród laureatów tegorocznej edycji Future Lions w Cannes znalazła się grupa studentów z Japonii. Opracowany przez nią projekt miałby zaangażować największą internetową księgarnię – Amazon w walkę z analfabetyzmem w Indiach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Future Lions jest konkursem, w którym studenci popisują się kreatywnością w służbie znanych marek. Ich pomysły muszą oczywiście być nietuzinkowe i doskonale wpisywać się w wizerunek określonego brandu.
Mają też śmiało wykorzystywać zdobycze technologii, tak aby zasłużyć na miarę projektów niewykonalnych jeszcze pięć lat temu. Nie są natomiast twardo konfrontowane z realiami rynku, grup docelowych ani z rozlicznymi wymaganiami klienta.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.