Amazon obudzi Indie?Amazon obudzi Indie?Amazon obudzi Indie?Amazon obudzi Indie?

Amazon obudzi Indie?

Amazon obudzi Indie?
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

Wśród laureatów tegorocznej edycji Future Lions w Cannes znalazła się grupa studentów z Japonii. Opracowany przez nią projekt miałby zaangażować największą internetową księgarnię – Amazon w walkę z analfabetyzmem w Indiach.

Future Lions jest konkursem, w którym studenci popisują się kreatywnością w służbie znanych marek. Ich pomysły muszą oczywiście być nietuzinkowe i doskonale wpisywać się w wizerunek określonego brandu.

Mają też śmiało wykorzystywać zdobycze technologii, tak aby zasłużyć na miarę projektów niewykonalnych jeszcze pięć lat temu. Nie są natomiast twardo konfrontowane z realiami rynku, grup docelowych ani z rozlicznymi wymaganiami klienta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja