Alma zamyka Klub Konesera. Źle zarządzany program lojalnościowy był jednokierunkową uliczką?Alma zamyka Klub Konesera. Źle zarządzany program lojalnościowy był jednokierunkową uliczką?Alma zamyka Klub Konesera. Źle zarządzany program lojalnościowy był jednokierunkową uliczką?Alma zamyka Klub Konesera. Źle zarządzany program lojalnościowy był jednokierunkową uliczką?
Zarządzanie ważniejsze od wyjątkowych korzyści (fot. jedna z nagród w katalogu/Alma)

Alma zamyka Klub Konesera. Źle zarządzany program lojalnościowy był jednokierunkową uliczką?

Alma zamyka Klub Konesera. Źle zarządzany program lojalnościowy był jednokierunkową uliczką?
redakcja

redakcja

-

Duże koszty, zwiększanie częstotliwości zakupów zamiast budowania więzi z marką, błędy w komunikacji. Zdaniem ekspertów te powody – obok kryzysu samej Almy – zdecydowały o zamknięciu programu lojalnościowego Klub Konesera.

Rezygnacja z Klubu Konesera wiąże się oczywiście z problemami finansowymi Almy. Pierwsze sygnały pojawiły się już w czerwcu br., kiedy klienci na facebookowym profilu delikatesów publikowali zdjęcia pustych półek, dopytując, dlaczego zniknęły z nich niektóre marki lub nawet całe kategorie produktowe. Wkrótce pojawiły się opóźnienia w płatnościach dla dostawców, a spółka rozpoczęła restrukturyzację.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się