Albo walenie, albo turyści - Marketing przy Kawie
Albo walenie, albo turyściAlbo walenie, albo turyściAlbo walenie, albo turyściAlbo walenie, albo turyści

Albo walenie, albo turyści

Albo walenie, albo turyści
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Mięso waleni jest smaczne i zdrowe – i jest bardzo chętnie kupowane przez smakoszy. Nic więc dziwnego, że handel pływającymi ssakami jest bardzo dochodowy. Polowanie na te zwierzęta budzi jednak sprzeciwy ludzi na całym świecie. Ostatnie zezwolenie na odstrzał 38 waleni wydane przez rząd Islandii przyniosły wyspie krach turystyczny.

Do islandzkich biur turystycznych zaczęły napływać rezygnacje z urlopów i przyjazdów od rozczarowanych Amerykanów, Anglików, Francuzów… W ten sposób opinia publiczna bojkotuje wyspę – by zaprotestować przeciw polowaniom na walenie. Marketerzy branży turystycznej obawiają się, że przyniesie to znaczne straty ich firmom. „Obawiamy się, że to dopiero początek” mówi o zniechęconych turystach Sigrun Sigmundsdottir, menedżer marketingu w firmie Iceland Travel.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to