AI w umowach. Jak zabezpieczyć swoje interesy? - Marketing przy Kawie
AI w umowach, czyli kluczowe zabezpieczenia umowne w czasach generatywnej sztucznej inteligencjiAI w umowach, czyli kluczowe zabezpieczenia umowne w czasach generatywnej sztucznej inteligencjiAI w umowach, czyli kluczowe zabezpieczenia umowne w czasach generatywnej sztucznej inteligencjiAI w umowach, czyli kluczowe zabezpieczenia umowne w czasach generatywnej sztucznej inteligencji
W dobie GenAI umowy z twórcami wymagają fachowej konsultacji (fot. Mikhail Nilov/Pexels)

AI w umowach, czyli kluczowe zabezpieczenia umowne w czasach generatywnej sztucznej inteligencji

AI w umowach, czyli kluczowe zabezpieczenia umowne w czasach generatywnej sztucznej inteligencji

Maria Dymitruk

-

radca prawny, counsel, Olesiński i Wspólnicy

Maria Dymitruk

radca prawny, counsel, Olesiński i Wspólnicy

Jakub Jurowicz

-

associate, Olesiński i Wspólnicy

Jakub Jurowicz

associate, Olesiński i Wspólnicy

Sztuczna inteligencja na stałe weszła do naszego codziennego życia i do biznesu. Powszechność stosowania aplikacji AI opartych na dużych modelach językowych (ang. large language models, LLM), takich jak GPT, Dall-E, Llama czy Gemini wymaga jednak zabezpieczenia swoich interesów – m.in. w umowach z zakresu prawa własności intelektualnej. Jak to robić?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja