AI w social mediach: zakała czy wsparcie komunikacji? - Marketing przy Kawie
AI w social mediach: zakała komunikacji czy obiecująca przyszłość?AI w social mediach: zakała komunikacji czy obiecująca przyszłość?AI w social mediach: zakała komunikacji czy obiecująca przyszłość?AI w social mediach: zakała komunikacji czy obiecująca przyszłość?
Komunikacyjny zakalec – czy po prostu łatwy wypiek lekkostrawnych treści? (autor: ChatGPT)

AI w social mediach: zakała komunikacji czy obiecująca przyszłość?

AI w social mediach: zakała komunikacji czy obiecująca przyszłość?
Jagoda Pacocha

Jagoda Pacocha

-

social media specialist, agencja Płodni

Jagoda Pacocha

Jagoda Pacocha

social media specialist
agencja Płodni

Przygodę z social mediami rozpoczęła trzy lat temu – od pracy na stanowisku content designera. Ma doświadczenie w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych dla firm m.in. z branży technicznej, parentingowej, retail, edukacyjnej i FMCG. Pasja do tworzenia treści i wizualnych opowieści pozwala jej na łączenie kreatywności z praktycznym podejściem. W wolnym czasie doskonali fotograficzne skille, uwielbia uchwytywać nieoczywiste momenty i estetykę codzienności.

Sztuczna inteligencja stała się częścią naszej codzienności. Jedni wykorzystują ją jako narzędzie, które ułatwia wykonywanie codziennych zadań, wspiera w optymalizacji czasu pracy czy otwiera nowe możliwości, np. w tworzeniu treści. Inni postrzegają AI jako zagrożenie, które w dłuższej perspektywie może m.in. pozbawić część marketingowców pracy. Jak to zwykle bywa – prawda leży gdzieś pośrodku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to