AI w marketingu w 2024 r.: między innowacją a autentycznością - Marketing przy Kawie
AI w marketingu w 2024 roku: nowa era kreatywności czy kryzys zaufania?AI w marketingu w 2024 roku: nowa era kreatywności czy kryzys zaufania?AI w marketingu w 2024 roku: nowa era kreatywności czy kryzys zaufania?AI w marketingu w 2024 roku: nowa era kreatywności czy kryzys zaufania?

AI w marketingu w 2024 roku: nowa era kreatywności czy kryzys zaufania?

AI w marketingu w 2024 roku: nowa era kreatywności czy kryzys zaufania?
Emilia Metryka

Emilia Metryka

-

senior social media specialist, Social Lama

Emilia Metryka

Emilia Metryka

senior social media specialist
Social Lama

Wspiera klientów w tworzeniu skutecznych strategii komunikacyjnych i kampanii reklamowych. Ekspertka w dziedzinie social mediów z ponad 5-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w strategiach komunikacyjnych, kampaniach promocyjnych oraz zarządzaniu projektami digitalowymi. Rozpoczynała karierą, pracując dla Warner Bros. Discovery. Moderowała profile społecznościowe marek, następnie była reporterką tworzącą content wideo promujący seriale. Po trzech latach dołączyła do agencji Result Media jako social media specialist. Rozbudowała tam dział social media. Pasjonatka nowych technologii i kreatywnych rozwiązań w marketingu.

Rok 2024 można uznać za niezwykle rozwojowy dla sztucznej inteligencji w marketingu. Narzędzia oparte na AI nie tylko zmieniły sposób, w jaki treści są tworzone i konsumowane. Stały się też istotnym punktem debaty o autentyczności, etyce i przyszłości komunikacji marketingowej. MidJourney, ChatGPT-4 czy Runway Gen-2 otworzyły przed marketerami nowe możliwości, przyspieszając procesy twórcze i nadając kampaniom nowy wymiar. Jednak to dynamiczne tempo zmian przyniosło także pytania o granice między kreatywnością a autentycznością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to