Agencje marketingowe od kilku lat zamykają specjalistyczne przybudówki, które kiedyś same zakładały. Uzasadniają to koniecznością budowy spójnego przekazu w różnych kanałach. Czy podział agencji ze względu na obsługiwane obszary marketingu ma jeszcze sens?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Lawina na dobre ruszyła w 2009 roku. Leo Burnett zlikwidował wtedy swoją agencję interaktywną Arc Warszawa, a Euro RSCG Digital (od 2012 roku Havas Worldwide) wchłonął agencję Digital One.
Dwa lata później z rynku zniknęła agencja Argonauts należąca do Grey Group Poland. Young & Rubicam dyskretnie zamknął zarówno agencję interaktywną Max Weber kupioną kilka lat wcześniej jako „strategiczno-interaktywny think thank”, jak i trzy inne agencje działające w grupie Y&R.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.