Afiliacja i SEM razem – czy to ma sens?Afiliacja i SEM razem – czy to ma sens?Afiliacja i SEM razem – czy to ma sens?Afiliacja i SEM razem – czy to ma sens?
Decyzja, czy w to wejść, wcale nie jest prosta (fot. auremar/Fotolia)

Afiliacja i SEM razem – czy to ma sens?

Afiliacja i SEM razem – czy to ma sens?
Dariusz Zaniecki

Dariusz Zaniecki

-

Dariusz Zaniecki

Dariusz Zaniecki

W 2012 roku w wyszukiwarce Google pojawiło się 1,2 biliona zapytań w 146 najbardziej popularnych językach. Pełni ona także niebagatelną rolę dla wydawców. Według dokumentu „2012 Affiliate Summit AffStat Report”, dla ponad 80% z nich jest ona głównym źródłem ruchu. Ale powiązań pomiędzy wydawcami a wyszukiwarką Google jest więcej. Jednym z nich jest brand bidding.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się