Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniamiCzy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniamiCzy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniamiCzy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniami
Jesienna kampania reklamowa Adriana (fot. Marketing przy Kawie)

Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniami

Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniami
Redakcja

Redakcja

-

Zagadkowe hasło „Mam czyste ręce” okazało się zapowiedzią kampanii zgierskiej fabryki rajstop Adrian. W Internecie nie brakuje opinii: „teraz to już marka zupełnie odpłynęła”. Bo Adrian jest znany z kontrowersyjnych reklam, ale kierujących uwagę odbiorców raczej na sprawy społeczne niż politykę. Czas na opinie branżowych ekspertów.

Zobacz więcej: „Mam czyste ręce” – tajemnica czarnych billboardów wyjaśniona 

Najnowszą kampanię Adriana w kontekście dotychczasowej komunikacji marki ocenili: Anna Deręgowska-Watza (Planet PR), Marcin Kalkhoff (BrandDoctor.pl), Jacek Karolak (180heartbeats + Jung v Matt), Sławomir Skowerski (GoldenSubmarine) i Miłosz Sroka (Hand Made Advertising).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się