Adrian rejteruje mercedesemAdrian rejteruje mercedesemAdrian rejteruje mercedesemAdrian rejteruje mercedesem
Partner klasy premium (fot. billboard Adriana)

Adrian rejteruje mercedesem

Adrian rejteruje mercedesem
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Marka Adrian rozpoczyna nową kampanię reklamową. Tym razem billboardy nie wzbudzą tylu protestów, co niejedna poprzednia kampania. Warto jednak zwrócić na nie uwagę ze względu na pozyskanie wyjątkowego partnera.

Mogliśmy już przyzwyczaić się do tego, że ta akurat marka porusza w reklamie ważne społecznie tematy. Były wśród nich kwestie tożsamości płciowej, niepełnosprawności czy te związane z wiekiem kobiet i jego społeczną recepcją. Bez mała każda kampania odbijała się szerokim echem w branży, a czasem i poza nią.

Na naszym skromnym poletku marketingowym komunikacja tego producenta rajstop stanowi wyjątkowy przykład komunikacji autentycznej, może nie zawsze do końca przemyślanej, ale opartej na wyrazistych wartościach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się