Adrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniająAdrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniająAdrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniająAdrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniają
Jesienna kampania marki Adrian (fot. Marketing przy Kawie)

Adrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniają

Adrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniają
Redakcja

Redakcja

-

Reklamy producenta rajstop ze Zgierza, firmy Adrian, znamy od lat. Swoje produkty pokazywał on już w sąsiedztwie haseł takich jak „Uzależniona, ale nie gorsza” czy „Uwierz! Rak. To się leczy” – w kontekście nowotworu piersi. Czy najnowsze „Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!”, wygłaszane przez Karolinę Piasecką, byłą żonę eks-polityka, ofiarę przemocy domowej, brzmi przekonująco na tle dotychczasowej strategii komunikacji? Zapytaliśmy ekspertów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się