Adrenalina z online kasynaAdrenalina z online kasynaAdrenalina z online kasynaAdrenalina z online kasyna

Adrenalina z online kasyna

Adrenalina z online kasyna
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

„Mam pytanie… Zrobić Ci dobrze?” – taki e-mail został jakiś czas temu rozesłany do użytkowników portalu O2.pl. List bynajmniej nie reklamował usług erotycznych, miał natomiast na celu promocję hazardu online. Chociaż obrazek sugerował coś wręcz przeciwnego.

Hazard online nie jest dozwolony w naszym kraju (zob. Piotr Waglowski, Czerwone wygrywa czarne przegrywa, VaGla.pl, 09.05.2004). A jednak wykupienie e-mailingu reklamowego z linkiem do internetowego kasyna nie spowodowało, jak widać, jakichś specjalnych konsekwencji.

Co więcej, niedługo po wysyłce do właścicieli kont z portalu O2.pl, również w domenie Interia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się