„Mam pytanie… Zrobić Ci dobrze?” – taki e-mail został jakiś czas temu rozesłany do użytkowników portalu O2.pl. List bynajmniej nie reklamował usług erotycznych, miał natomiast na celu promocję hazardu online. Chociaż obrazek sugerował coś wręcz przeciwnego.Hazard online nie jest dozwolony w naszym kraju (zob. Piotr Waglowski, Czerwone wygrywa czarne przegrywa, VaGla.pl, 09.05.2004). A jednak wykupienie e-mailingu reklamowego z linkiem do internetowego kasyna nie spowodowało, jak widać, jakichś specjalnych konsekwencji.
Co więcej, niedługo po wysyłce do właścicieli kont z portalu O2.pl, również w domenie Interia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.