Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowychAdform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowychAdform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowychAdform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych
Platforma Adform FLOW oferuje wszystko to, czego potrzebują marketerzy (fot. Adform)

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych
Troels Jensen

Troels Jensen

-

CEO, Adform

Troels Jensen

Troels Jensen

CEO
Adform

Troels Philip Jensen dołączył do Adform w kwietniu 2020 r. obejmując stanowisko CEO, na którym odpowiada za międzynarodowy rozwój Adform. Troels wnosi ponad 25-letnie doświadczenie z branży FinTech oraz firm tworzących zaawansowane rozwiązania informatyczne. Przed dołączeniem do Adform, Troels pełnił funkcję COO w Itiviti AB i Dyrektora Zarządzającego na Europę Zachodnią w SimCorp oraz zasiada w zarządzie duńskiej firmy Boyum IT. Posiada tytuł magistra w ramach specjalności Biznes Międzynarodowy z Copenhagen Business School.

×

Obecnie możesz przeczytać

1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie,

aby otrzymać dostęp do 4915 artykułów

Masz już konto?
Zaloguj się
Lider branży adtech według Gartnera, platforma reklamowa Adform opracowała nowy pakiet produktów. Adform FLOW to pierwsza na świecie w pełni niezależna i całkowicie zintegrowana platforma, która pozwala reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych.

Adform, jedyna niezależna globalna platforma reklamowa do zarządzania wszystkimi aspektami cyfrowych kampanii, poinformowała o udostępnieniu swojego nowego pakietu produktów pod nazwą Adform FLOW. Zaprojektowany pod kątem intuicyjnej obsługi system ułatwia: planowanie, zakup oraz aktywację kampanii cyfrowych.

Platforma Adform FLOW oferuje wszystko to, czego potrzebują marketerzy: DSP, DMP, SSP, DCO oraz serwer reklamowy w jednym łatwym do użycia miejscu. Dzięki wyjątkowemu komfortowi użytkowania systemu oraz nawigacji poprawiającej współpracę na linii człowiek – komputer zapewnia ona obsługę tzw. rozszerzonej inteligencji (augmented intelligence). Ta pozwala na uzyskanie jeszcze lepszych wyników biznesowych.

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

Wśród wyróżniających się funkcji Adform FLOW znajdują się:

  • Płynna i w pełni zintegrowana obsługa procesu kampanii na każdym jej etapie i we wszystkich kanałach.
  • Technologia SaaS (oprogramowanie jako usługa) zapewniająca kontrolę i elastyczność. Otwarty interfejs programowania aplikacji (API) oraz modułowe komponenty platformy zwiększają kontrolę kosztów dzięki opłatom bazującym na licencjach.
  • Gotowość uzyskania natychmiastowego efektu skali na podstawie danych 1st-Party. Pozostaje to w zgodzie z najnowszymi zasadami prywatności w nadchodzącej nowej rzeczywistości reklamowej bez plików cookie.
  • Neutralność obsługiwanych mediów oraz brak konfliktu interesów. Dostawca technologii nie jest właścicielem mediów ani nie udostępnia danych o użytkownikach innych reklamodawców.

Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych

We współpracy z Dynata (globalną internetową firmą badawczą z USA) Adform przeprowadził badanie obejmujące ponad tysiąc specjalistów marketingu cyfrowego. Wyniki pokazały, że blisko 74% ankietowanych chciałoby móc wydajnie kierować działaniami z poziomu pojedynczego interfejsu. Wśród największych korzyści wymieniono optymalizację danych, obniżenie kosztów oraz pełną kontrolę działań.

Po ponad trzech latach prac oraz dwóch dekadach doświadczeń i wdrażania innowacji w branży ad tech stworzono Adform FLOW – oprogramowanie dla firm, służące do prowadzenia działań marketingowych w nowoczesny sposób. Jest to niezależna i zintegrowana platforma dającą zespołom marketingowym zwiększony poziom kontroli nad swoimi danymi, który nie był dostępny w ramach dotychczasowych rozwiązań rynkowych. System umożliwia indywidualną konfigurację, zapewniając transparentność, bezpieczeństwo i płynne zarządzanie działaniami marketingowymi.

Zespoły zajmujące się marketingiem cyfrowym od dawna zmagały się z widocznym brakiem efektywności zastosowania wielu różnych rozwiązań martechowych i adtechowych. W obecnej rzeczywistości gospodarczej wydajność staje się coraz bardziej istotnym elementem. Niektóre firmy korzystają z zamkniętych rozwiązań tzw. walled gardens. Inne natomiast, z różnym dla nich skutkiem, podjęły próbę połączenia ze sobą najlepszych niszowych technologii.

Adform FLOW zapewnia bogactwo złożonych funkcjonalności pojedynczego narzędzia ze skalą, łatwością użycia i wydajnością rozwiązań największych platform z kategorii walled gardens.

Samir Shah, partner zarządzający ds. danych i technologii programatycznych w Zenith Optimedia Group powiedział: – Jestem pod wrażeniem tego, jak Adform rozwija swoją platformę. Zauważamy jednocześnie istotny wzrost poziomu wydajności. Dzięki takim rozwiązaniom dostrzegam strategiczne korzyści. Szczególnie w czasach, gdy złożona sytuacja na rynku zbiega się z rosnącą potrzebą zastosowania identyfikatorów tzw. 1st Party – ta możliwość wyróżnienia się na rynku zdaje się mieć kluczowe znaczenie.

Obecnie zespoły marketingowe potrzebują kompleksowego rozwiązania, które mogą dostosowywać do swoich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że możemy zaoferować naszym klientom dużą wartość dodaną, umożliwiając im robienie rzeczy, które dotychczas były niemożliwe.

Jako jedyna niezależna, w pełni zintegrowana platforma marketingowa Adform zapewnia transparentność, prywatność i własność danych. Dzięki sprostaniu tym wyzwaniom klienci Adform zyskują na korzystaniu z unikalnej architektury Adform FLOW i mogą uzyskiwać znacznie lepsze wyniki.

Adform

Adform to jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa stworzona pod kątem współczesnych działań marketingowych. Unikatowa technologia dla marketerów – Adform FLOW – zapewnia najwyższej klasy komfort użytkowania oraz skalowalną, modułową i otwartą architekturę. Umożliwia płynne prowadzenie działań reklamowych na wszystkich etapach cyklu życia kampanii. Platforma zapewnia klientom lepszą kontrolę i przejrzystość w zakresie ich działań reklamowych, włączając ponadto prawo własności do wszystkich danych używanych w kampaniach.

Od roku 2002 firma Adform opracowuje technologie służące poprawie współpracy na linii człowiek – maszyna oraz zastosowaniu tzw. rozszerzonej inteligencji. Dzięki temu poprawia wyniki biznesowe swoich klientów na całym świecie.

Więcej informacji na stronie www.adform.com