Action man w natarciuAction man w natarciuAction man w natarciuAction man w natarciu

Action man w natarciu

Action man w natarciu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Chipsy i inne przekąski - drżyjcie, bo wewnątrz was jak Obcy rozwija się nowa promocja Action Mana. Ten dzielny plastikowy młodzieniec ruszył niedawno do kolejnego ataku na dziecięcą wyobraźnię i kieszenie rodziców.

TequilaBTL Group kontynuuje swe związki ze światem tłustych prażynek – po nagradzanej i wyjątkowo twórczo pomyślanej akcji z krainą Crunch sięgnęła teraz po pomysł bardziej tradycyjny, przeznaczony dla nieco starszych – i raczej płci męskiej.

Action Man to niewielkie wyzwanie dla marketerów – sam w sobie jest świetnym produktem marketingowym, ma własną społeczność, dobrze zbudowane nie tylko ciało, ale i serwis w Internecie – i co najważniejsze, żaden chłopiec nie wstydzi się nim bawić.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja