Chipsy i inne przekąski - drżyjcie, bo wewnątrz was jak Obcy rozwija się nowa promocja Action Mana. Ten dzielny plastikowy młodzieniec ruszył niedawno do kolejnego ataku na dziecięcą wyobraźnię i kieszenie rodziców.TequilaBTL Group kontynuuje swe związki ze światem tłustych prażynek – po nagradzanej i wyjątkowo twórczo pomyślanej akcji z krainą Crunch sięgnęła teraz po pomysł bardziej tradycyjny, przeznaczony dla nieco starszych – i raczej płci męskiej.
Action Man to niewielkie wyzwanie dla marketerów – sam w sobie jest świetnym produktem marketingowym, ma własną społeczność, dobrze zbudowane nie tylko ciało, ale i serwis w Internecie – i co najważniejsze, żaden chłopiec nie wstydzi się nim bawić.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.