Praca accounta wymaga multitaskingu rozwiniętego w mistrzowskim stopniu. Zresztą nie tylko wielozadaniowość jest niezbędna w tym fachu. Jeżeli startujesz dopiero w zawodzie i sądzisz, że będziesz spokojnie pośredniczył między klientem a grafikiem – przeczytaj ten tekst. To podstawowy poradnik prosto z praktyki accounta.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W czasach komunikacji 360° PR-owiec do gamy swoich umiejętności musi dodać współtworzenie projektów graficznych, kiedyś kojarzone głównie z pracą agencji reklamowych. Grafik w firmie komunikacyjnej – czy to zatrudniony na etacie, czy ściśle współpracujący z nią freelancer – to już nie luksus, lecz niekwestionowana konieczność. Razem z grafikiem w pakiecie powinna iść odpowiednia procedura.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |