Account w procesie kreatywnego projektowania – między klientem a graphic designeremAccount w procesie kreatywnego projektowania – między klientem a graphic designeremAccount w procesie kreatywnego projektowania – między klientem a graphic designeremAccount w procesie kreatywnego projektowania – między klientem a graphic designerem
Account powinien dowieść, że przedstawiona propozycja jest dokładnie tym, czego oczekiwał klient (fot. Pixabay)

Account w procesie kreatywnego projektowania – między klientem a graphic designerem

Account w procesie kreatywnego projektowania – między klientem a graphic designerem
Małgorzata Karwicka

Małgorzata Karwicka

-

PR specialist, Planet Partners

Małgorzata Karwicka

Małgorzata Karwicka

PR specialist
Planet Partners

Ma kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów marketingowych, kampanii public relations oraz wsparcia organizacji wydarzeń. Pracowała dla firm i organizacji działających w branży nowych technologii, energetyki, a także medycznej i modowej. Specjalizuje się w budowaniu relacji z mediami oraz doradztwie w zakresie komunikacji i content marketingu.

Praca accounta wymaga multitaskingu rozwiniętego w mistrzowskim stopniu. Zresztą nie tylko wielozadaniowość jest niezbędna w tym fachu. Jeżeli startujesz dopiero w zawodzie i sądzisz, że będziesz spokojnie pośredniczył między klientem a grafikiem – przeczytaj ten tekst. To podstawowy poradnik prosto z praktyki accounta.

W czasach komunikacji 360° PR-owiec do gamy swoich umiejętności musi dodać współtworzenie projektów graficznych, kiedyś kojarzone głównie z pracą agencji reklamowych. Grafik w firmie komunikacyjnej – czy to zatrudniony na etacie, czy ściśle współpracujący z nią freelancer – to już nie luksus, lecz niekwestionowana konieczność. Razem z grafikiem w pakiecie powinna iść odpowiednia procedura.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się