Account manager, account director – jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?Account manager, account director – jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?Account manager, account director – jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?Account manager, account director – jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem to podstawa (fot. Pixabay)

Account manager, account director – jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?

Account manager, account director – jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
Mieszko Maj

Mieszko Maj

-

human resources director, Grupa Walk

Mieszko Maj

Mieszko Maj

human resources director
Grupa Walk

Psycholog organizacji, pracował dla sektora CGI, game development i reklamy. Prowadził warsztaty i wdrażał nowe standardy zarządzania menedżerskiego w kontekście pokolenia Y dla takich organizacji jak Krajowy Rejestr Długów, Eaton Automotive, Superpharm, Krka, Stora Enso, Vistula University. Współautor książki „Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach”. Autor wielu artykułów z zakresu HR.

Każda rozmowa rekrutacyjna wymaga od kandydata przygotowania. Nie wystarczy zapoznać się z informacjami o potencjalnym miejscu pracy. Zwłaszcza gdy w grę wchodzą wyższe stanowiska, takie jak account manager czy account director. Ważniejsze jest, aby przygotować informacje o swoim dotychczasowym doświadczeniu. Które z nich są kluczowe – przypomina Mieszko Maj, HR director w Grupie Walk, specjalista z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu rekrutacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się