Account i klient – zasady partnerskiej współpracy - Marketing przy Kawie
Czy klient to nasz pan? O zasadach partnerskiej pracy accounta z klientami w agencji kreatywnejCzy klient to nasz pan? O zasadach partnerskiej pracy accounta z klientami w agencji kreatywnejCzy klient to nasz pan? O zasadach partnerskiej pracy accounta z klientami w agencji kreatywnejCzy klient to nasz pan? O zasadach partnerskiej pracy accounta z klientami w agencji kreatywnej
Accouncie, zadbaj o swój komfort pracy, bo masz do tego prawo! (fot. fauxels/Pexels)

Czy klient to nasz pan? O zasadach partnerskiej pracy accounta z klientami w agencji kreatywnej

Czy klient to nasz pan? O zasadach partnerskiej pracy accounta z klientami w agencji kreatywnej
Paulina Śron

Paulina Śron

-

senior account manager, Chromatique Creative Agency

Paulina Śron

Paulina Śron

senior account manager
Chromatique Creative Agency

Senior account manager w agencji kreatywnej Chromatique. Zapalona ogrodniczka, właścicielka dużego psa, z którym uwielbia spędzać czas, miłośniczka wycieczek rowerowych i wielbicielka prostego życia.

Jesteś accountem i każdy czegoś od ciebie chce – to dział kreacji, który prosi o doprecyzowanie, żeby móc wykonać swoją pracę, to dział strategii, który zadaje pytania, by opracować rozwiązania i w końcu, a nawet przede wszystkim – klient. On jest jak złote słońce, które kładzie na naszą pracę przyjemne promienie. Albo jak burzowe chmury przysłaniające nas cieniem, który nas wychładza. Co zrobić, by w naszej codziennej pracy z klientem było więcej promieni niż cieni?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to