Account-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?Account-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?Account-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?Account-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?
Skup się na najbardziej zyskownych klientach i działaj (fot. Pixabay)

Account-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?

Account-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?
Mateusz Kołodziejski

Mateusz Kołodziejski

-

head of marketing & PR, RTB House

Mateusz Kołodziejski

Mateusz Kołodziejski

head of marketing & PR
RTB House

Account-based marketingiem interesuje się od 2016 r. Jako pierwsza osoba z Polski ukończył amerykański ABM Certification & Mentoring Program. Jego organizatorem jest ITSMA, amerykańska organizacja, która stworzyła koncepcję account-based marketingu. Uzyskał też Advanced ABM Certification przyznawany przez Demandbase, twórców czołowej platformy do ABM. Prowadzi jedyną polską stronę poświęconą w całości ABM: accountbasedmarketing.pl.

Mimo że historia account-based marketingu (ABM) sięga przełomu wieków, ostatnio podejście to zyskuje na popularności. Forrester uznał go nawet za jeden z najważniejszych trendów w B2B na 2022 rok. Nie powinno to jednak dziwić. Personalizacja, która jest istotnym elementem ABM, stała się już standardem w B2C. Coraz częściej oczekują jej również osoby decyzyjne w największych firmach. Na czym polega fenomen ABM i dlaczego marketingowcy nie mogą przespać momentu wdrożenia tego podejścia w swoich organizacjach?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się