Absolutna awanturaAbsolutna awanturaAbsolutna awanturaAbsolutna awantura

Absolutna awantura

Absolutna awantura
Justyna Kozioł-Marzec

Justyna Kozioł-Marzec

-

Justyna Kozioł-Marzec

Justyna Kozioł-Marzec

Kiedy w ubiegłym roku Absolut rozpoczął nową kampanię pod hasłem „In an Absolut world”, prezes V&S Absolut Spirits zapewniał, że będzie ona zachęcać do „dyskusji na temat bieżących wydarzeń i spraw”, a także „przekraczać raz ustalone granice”. Agencja Teran|TBWA, która przygotowuje kreacje dla Absoluta, wzięła sobie chyba te uwagi szczególnie do serca, wskutek czego w meksykańskich mediach pojawiły się ostatnio reklamy z wizerunkiem amerykańskiej mapy, ale z podziałem politycznym z XIX wieku. Symboliczny powrót do granic, w ramach których południowe stany Ameryki figurują jako część Meksyku, okazał się dla Amerykanów siarczystym policzkiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja