Abercrombie & Fitch potulniejeAbercrombie & Fitch potulniejeAbercrombie & Fitch potulniejeAbercrombie & Fitch potulnieje
A&F już nie tylko dla pięknych i młodych?

Abercrombie & Fitch potulnieje

Abercrombie & Fitch potulnieje
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Piękni, młodzi i bogaci – to do nich kierowana była oferta marki odzieżowej Abercrombie & Fitch. Teraz, po spadku sprzedaży, firma celuje w mainstream. Czy to koniec amerykańskiego snu?

Po tym, kiedy w 1992 władzę w firmie przejął Michael Jeffries, Abercrombie & Fitch czekały zmiany. I to spore. Grupą docelową A&F była bogata, wyzwolona młodzież – co potwierdzały sposoby promocji, wystrój sklepów, komunikacja z klientami.

Po 22 latach w firmie Jeffries pożegnał się z brandem. Nowe sklepy nie osiągały odpowiednich wyników finansowych, a sama sprzedaż spadła z 1,03 miliarda do 911,4 milionów dolarów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się