„A w ogóle to wierzysz w wyższą formę inteligencji? No wiesz, w istoty, no... rozumne, nie? Takie bardziej rozwinięte”. Diageo, właściciel Smirnoffa, Johnnie Walkera, Guinnessa i kilku innych alkoholowych marek, w tegorocznej akcji zaprasza do uczestnictwa w wirtualnej imprezie. Wszystko po to, aby promować bezpieczeństwo na drogach w zupełnie nowym, niespotykanym gdzie indziej stylu. Kampania skierowana jest głównie do ludzi młodych, lubiących zabawę, aktywnych, bywalców klubów i dyskotek. Takie osoby nie przepadają za moralizowaniem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.