A Ty – czy wierzysz w wyższą formę inteligencji?A Ty – czy wierzysz w wyższą formę inteligencji?A Ty – czy wierzysz w wyższą formę inteligencji?A Ty – czy wierzysz w wyższą formę inteligencji?

A Ty – czy wierzysz w wyższą formę inteligencji?

A Ty – czy wierzysz w wyższą formę inteligencji?
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

„A w ogóle to wierzysz w wyższą formę inteligencji? No wiesz, w istoty, no... rozumne, nie? Takie bardziej rozwinięte”. Diageo, właściciel Smirnoffa, Johnnie Walkera, Guinnessa i kilku innych alkoholowych marek, w tegorocznej akcji zaprasza do uczestnictwa w wirtualnej imprezie. Wszystko po to, aby promować bezpieczeństwo na drogach w zupełnie nowym, niespotykanym gdzie indziej stylu. Kampania skierowana jest głównie do ludzi młodych, lubiących zabawę, aktywnych, bywalców klubów i dyskotek. Takie osoby nie przepadają za moralizowaniem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja