A killer comes to town!A killer comes to town!A killer comes to town!A killer comes to town!

A killer comes to town!

A killer comes to town!
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Plakaty z takim oto sloganem rozlepiano masowo na ulicach Londynu w czasie ostatniej wizyty Georga Busha. Profesjonalizm ich wykonania i zadziwiająca skuteczność w docieraniu do świadomości odbiorców zadziwiły nawet specjalistów od tzw. reklamy społecznej. Jak zatem tworzyć takie marketingowe cudeńka?

Wydawać by się mogło, ze plakat uliczny czy też billboard jest niższą forma przekazu niż np. telewizyjny spot. Jednak i tutaj mamy tak samo często do czynienia albo z ewidentnym kiczem, albo marketingową perełką. Oczywiście najczęściej stanowią one różne formy pośrednie. To, co czyni ten rodzaj promocji efektywnym, to siła oddziaływania na świadomość ludzką i maksymalne przyciąganie uwagi odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja