9 dziwnych znaków towarowych, których nie udało się zarejestrować9 dziwnych znaków towarowych, których nie udało się zarejestrować9 dziwnych znaków towarowych, których nie udało się zarejestrować9 dziwnych znaków towarowych, których nie udało się zarejestrować
Zapach truskawek nie może być znakiem towarowym (fot. Pixabay)

9 dziwnych znaków towarowych, których nie udało się zarejestrować

9 dziwnych znaków towarowych, których nie udało się zarejestrować
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Mocny zapach piwa, międzynarodowy symbol radości, a ostatnio termin określający dziwne zachowanie tancerza na koncercie Katy Perry. Takie marki bezskutecznie próbowano zarejestrować w ciągu ostatnich dwudziestu lat.

1. Unicorn Products: mocny zapach gorzkiego piwa
rok: 1994
 

Taki wniosek do brytyjskiego urzędu patentowego złożył producent rzutek do gry. Aromat zaczynałby się wydzielać pod wpływem dotyku, kulminację osiągając w czasie lotu rzutki do tarczy. Prośbę odrzucono, ponieważ brytyjskie prawo zabraniało rejestrowania marki, której nie da się wyrazić w formie graficznej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się