8 ważnych pytań – najprostszy test kompetencji agencji social media. Nie pracuj z dyletantami8 ważnych pytań – najprostszy test kompetencji agencji social media. Nie pracuj z dyletantami8 ważnych pytań – najprostszy test kompetencji agencji social media. Nie pracuj z dyletantami
Ninja czy małpa z brzytwą? (fot. peshkova/Fotolia)

8 ważnych pytań – najprostszy test kompetencji agencji social media. Nie pracuj z dyletantami

8 ważnych pytań – najprostszy test kompetencji agencji social media. Nie pracuj z dyletantami
Karol Kotowski

Karol Kotowski

-

Karol Kotowski

Karol Kotowski

W wielu publikacjach dotyczących kryzysów w mediach społecznościowych, a zwłaszcza sposobów zapobiegania im czy niwelowania ich skutków, zaleca się korzystanie z usług „wyspecjalizowanych agencji”. Jak sprawdzić, czy dana agencja social media bądź PR faktycznie może być odpowiedzialnym partnerem w promowaniu marki i dbaniu o jej wizerunek online? Warto zacząć od przyjrzenia się pracy agencji w ośmiu podstawowych aspektach, pomagając sobie zestawem prostych pytań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się