8 kroków do udanego webinaru8 kroków do udanego webinaru8 kroków do udanego webinaru8 kroków do udanego webinaru
Webinar – od określenia celu do kwestii technicznych

8 kroków do udanego webinaru

8 kroków do udanego webinaru
AdvertisementAdvertisement
Berenika Teter

Berenika Teter

-

content marketing specialist, Brainy Bees

Berenika Teter

Berenika Teter

content marketing specialist
Brainy Bees

Użyteczne treści tworzy, edytuje i promuje na poczekaniu, i tak od kilku lat. Najchętniej w branży IT, którą jest zafascynowana.

Kwintesencją content marketingu jest dostarczanie użytkownikom wartościowych treści. Pracując w branży, często prześcigamy się w wymyślaniu kolejnych atrakcyjnych form, aby te treści przekazać. Tymczasem wcale nie musimy szukać daleko – w nurt tworzenia przydatnego contentu świetnie wpisują się webinary. Tylko jak je zorganizować?

Webinar najczęściej przybiera postać wygłoszonej online prezentacji, która pozwala na zgromadzenie wokół niej publiczności bez wychodzenia z domu. Być może ta definicja nie brzmi szczególnie zachęcająco, ale w rzeczywistości webinary niosą ze sobą wiele korzyści.

Po pierwsze, dostarczamy uczestnikom wartościowych treści, które mogą oni konsumować za darmo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się