Kwintesencją content marketingu jest dostarczanie użytkownikom wartościowych treści. Pracując w branży, często prześcigamy się w wymyślaniu kolejnych atrakcyjnych form, aby te treści przekazać. Tymczasem wcale nie musimy szukać daleko – w nurt tworzenia przydatnego contentu świetnie wpisują się webinary. Tylko jak je zorganizować?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Webinar najczęściej przybiera postać wygłoszonej online prezentacji, która pozwala na zgromadzenie wokół niej publiczności bez wychodzenia z domu. Być może ta definicja nie brzmi szczególnie zachęcająco, ale w rzeczywistości webinary niosą ze sobą wiele korzyści.
Po pierwsze, dostarczamy uczestnikom wartościowych treści, które mogą oni konsumować za darmo.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.