7 nowości, których nie można przeoczyć w performance marketingu - Marketing przy Kawie
7 nowości, których nie można przeoczyć w performance marketingu7 nowości, których nie można przeoczyć w performance marketingu7 nowości, których nie można przeoczyć w performance marketingu7 nowości, których nie można przeoczyć w performance marketingu

7 nowości, których nie można przeoczyć w performance marketingu

7 nowości, których nie można przeoczyć w performance marketingu
iProspect Polska

iProspect Polska

-

iProspect Polska

iProspect Polska

Facebook wprowadza reklamy multiproduktowe. Google rozszerza możliwości targetowania na urządzenia mobilne, a Groupon udowadnia, że znaczna część tego, co uważamy za bezpośrednie wejścia na stronę, w rzeczywistości stanowi ruch z wyszukiwarki.

Przegląd najważniejszych nowości w performance marketingu zebranych przez iProspect Polska.

1. Facebook testuje rankingi miejsc w okolicy

Facebook wykonał kolejny krok, jeśli chodzi o dopasowywanie treści wytworzonych przez użytkowników do kontekstu. Funkcja oceniania miejsc zostanie rozszerzona i już niedługo będziemy mogli zobaczyć nie tylko ocenę, ale też porównanie danego sklepu bądź punktu usługowego do najbliższej konkurencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja