Jaka powinna być reklama, bez względu na formę? Oczywiście – skuteczna. Jak mawia psycholog Jacek Walkiewicz, skuteczność jest miarą prawdy. Co zatem zrobić, aby reklama działała? Na pewno unikać podstawowych, a jednak bardzo częstych błędów.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1. Działanie bez jasno określonego celu
Podstawą działań reklamowych jest cel, który chcemy za ich sprawą osiągnąć. Jeśli nie znamy celu, nie określimy też skuteczności reklamy. Celem może być np. zmiana wizerunku, zwiększenie sprzedaży w określonej grupie, umocnienie na pozycji lidera, zmiana grupy docelowej produktu, przypomnienie marki, odświeżenie produktu, zażegnanie sytuacji kryzysowej itd.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.