7 najczęściej popełnianych błędów w reklamie7 najczęściej popełnianych błędów w reklamie7 najczęściej popełnianych błędów w reklamie7 najczęściej popełnianych błędów w reklamie
Niektóre drogi mogą oddalać nas od celu (freshidea/Fotolia)

7 najczęściej popełnianych błędów w reklamie

7 najczęściej popełnianych błędów w reklamie
Marcin Stan

Marcin Stan

-

członek zarządu, Cityboard Media

Marcin Stan

Marcin Stan

członek zarządu
Cityboard Media

Jaka powinna być reklama, bez względu na formę? Oczywiście – skuteczna. Jak mawia psycholog Jacek Walkiewicz, skuteczność jest miarą prawdy. Co zatem zrobić, aby reklama działała? Na pewno unikać podstawowych, a jednak bardzo częstych błędów.

1. Działanie bez jasno określonego celu
Podstawą działań reklamowych jest cel, który chcemy za ich sprawą osiągnąć. Jeśli nie znamy celu, nie określimy też skuteczności reklamy. Celem może być np. zmiana wizerunku, zwiększenie sprzedaży w określonej grupie, umocnienie na pozycji lidera, zmiana grupy docelowej produktu, przypomnienie marki, odświeżenie produktu, zażegnanie sytuacji kryzysowej itd.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się