Jak w 7 krokach wdrożyć metodologię Kaizen w marketingu?Jak w 7 krokach wdrożyć metodologię Kaizen w marketingu?Jak w 7 krokach wdrożyć metodologię Kaizen w marketingu?Jak w 7 krokach wdrożyć metodologię Kaizen w marketingu?
Warto stale się doskonalić. Również w marketingu (fot. Pixabay)

Jak w 7 krokach wdrożyć metodologię Kaizen w marketingu?

Jak w 7 krokach wdrożyć metodologię Kaizen w marketingu?
Agnieszka Szklarczyk

Agnieszka Szklarczyk

-

CEO, agencja marketingowa I.am

Agnieszka Szklarczyk

Agnieszka Szklarczyk

CEO
agencja marketingowa I.am

Ekspert w dziedzinie optymalizacji oraz stosowania metodologii Kaizen w marketingu. Od ponad 13 lat bada, analizuje i optymalizuje działania firm w obszarze marketingu i sprzedaży. Na podstawie danych ukrytych w KPI, lejkach sprzedażowych i raportach dobiera rozwiązania, które pozwalają firmom osiągać cele biznesowe. W życiu i w biznesie kieruje się filozofią Kaizen, która skupia się wokół idei ciągłego doskonalenia.

Co sprawia, że jedni osiągają jednorazowy sukces, a inni ciągły i trwały? Może to wynikać ze stosowania reguł Kaizen – japońskiej metodologii, której celem jest nieustanne doskonalenie. Kaizen koncentruje się na ulepszaniu tego, co już mamy, a nie próbie stworzenia czegoś zupełnie od początku. Marketing jest obszarem, w którym można ze świetnym skutkiem wdrażać to podejście.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się