6 sposobów optymalizacji kampanii produktowych6 sposobów optymalizacji kampanii produktowych6 sposobów optymalizacji kampanii produktowych6 sposobów optymalizacji kampanii produktowych

6 sposobów optymalizacji kampanii produktowych

6 sposobów optymalizacji kampanii produktowych
Tomasz Trzósło

Tomasz Trzósło

-

Tomasz Trzósło

Tomasz Trzósło

Sklepy chętnie wykorzystują kampanie produktowe w AdWords. Z samej swej konstrukcji reklamy takie prezentują użytkownikowi najważniejsze dane, których potrzebuje on do podjęcia decyzji zakupowej: zdjęcie, cenę, nazwę sklepu i link kierujący bezpośrednio na stronę danego produktu. Towarzyszy im niepisana gwarancja, że dany produkt będzie znajdował się w sklepie, a cena jest zgodna z tym, co widnieje w tekście reklamowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja