6 płaszczyzn oddziaływania marketingu wielokanałowego - Marketing przy Kawie
6 płaszczyzn oddziaływania marketingu wielokanałowego6 płaszczyzn oddziaływania marketingu wielokanałowego6 płaszczyzn oddziaływania marketingu wielokanałowego6 płaszczyzn oddziaływania marketingu wielokanałowego
Nadążyć za klientem, nie utonąć w danych (fot. Sergey Nvns/Fotolia)

6 płaszczyzn oddziaływania marketingu wielokanałowego

6 płaszczyzn oddziaływania marketingu wielokanałowego
Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

-

Dariusz Geiger

Dariusz Geiger

Konsumenci już teraz płynnie przechodzą z jednego kanału komunikacji i zakupów na drugi. Marketing musi dotrzymać im kroku – i poradzić sobie z mnóstwem danych pozyskiwanych z wielu źródeł. W jakich obszarach szczególnie widać potrzebę, a także pierwsze symptomy zmian?

Wprowadzanie nowych rozwiązań w marketingu można porównać do uprawy roślin. Nie dzieje się to z dnia na dzień. Z czasem pojawia się coraz więcej symptomów – znaków wskazujących na to, jaki będzie efekt, co to właściwie będzie. Jeżeli jest to coś nowego – nadaje się mu nowe określenie.

Proces ten zawsze składa się z etapów rozwoju: od pierwszych zarysów po okres dojrzewania i rozkwitu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja