Konsumenci już teraz płynnie przechodzą z jednego kanału komunikacji i zakupów na drugi. Marketing musi dotrzymać im kroku – i poradzić sobie z mnóstwem danych pozyskiwanych z wielu źródeł. W jakich obszarach szczególnie widać potrzebę, a także pierwsze symptomy zmian?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wprowadzanie nowych rozwiązań w marketingu można porównać do uprawy roślin. Nie dzieje się to z dnia na dzień. Z czasem pojawia się coraz więcej symptomów – znaków wskazujących na to, jaki będzie efekt, co to właściwie będzie. Jeżeli jest to coś nowego – nadaje się mu nowe określenie.
Proces ten zawsze składa się z etapów rozwoju: od pierwszych zarysów po okres dojrzewania i rozkwitu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.