6 istotnych błędów w zarządzaniu cenami usług finansowych. Jak ich uniknąć? - Marketing przy Kawie
6 istotnych błędów w zarządzaniu cenami usług finansowych. Jak ich uniknąć?6 istotnych błędów w zarządzaniu cenami usług finansowych. Jak ich uniknąć?6 istotnych błędów w zarządzaniu cenami usług finansowych. Jak ich uniknąć?6 istotnych błędów w zarządzaniu cenami usług finansowych. Jak ich uniknąć?

6 istotnych błędów w zarządzaniu cenami usług finansowych. Jak ich uniknąć?

6 istotnych błędów w zarządzaniu cenami usług finansowych. Jak ich uniknąć?
Dr F.Niemeyer, M.Kraus, M.Nowakowska

Dr F.Niemeyer, M.Kraus, M.Nowakowska

-

Dr F.Niemeyer, M.Kraus, M.Nowakowska

Dr F.Niemeyer, M.Kraus, M.Nowakowska

Czy nasze aktualne ceny są już na tyle wysokie, że ich podwyżka doprowadziłaby do znacznej utraty klientów? Czy z kolei obniżka cen może spowodować zwiększenie wolumenu sprzedaży, prowadzące do wzrostu zysku? Takie pytania zadają sobie osoby odpowiedzialne za politykę cenową wielu firm, w tym również banków. Przy ustalaniu odpowiedzi często brakuje im odważniejszego, szerszego spojrzenia na zarządzanie cenami. A jest to jeden z głównych błędów, na których przedsiębiorstwa sporo tracą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja