5G a marketing i reklama – czy powinniśmy spodziewać się nowego porządku?5G a marketing i reklama – czy powinniśmy spodziewać się nowego porządku?5G a marketing i reklama – czy powinniśmy spodziewać się nowego porządku?5G a marketing i reklama – czy powinniśmy spodziewać się nowego porządku?
Wizualne cudeńka w 5G (fot. kadr ze spotu Nokii)

5G a marketing i reklama – czy powinniśmy spodziewać się nowego porządku?

5G a marketing i reklama – czy powinniśmy spodziewać się nowego porządku?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Już lada moment pojawią się w Polsce pierwsze wdrożenia 5G. Operatorzy prześcigają się w dostarczaniu informacji przemawiających za rewolucyjnością tej technologii. W jaki jednak sposób 5G wpłynie na marketing i reklamę? Eksperci z branży sugerują, że nowych szans będzie sporo.

Mówi się, że sieć 5G to prawdziwy game-changer dla niemal każdej branży. Dzięki niej można np. zdalnie sterować samochodem bez obaw o opóźnienia powodujące zagrożenie na drodze. W medycynie pojawiają się nowe szanse na zdalne przeprowadzanie operacji. Dla Internet of Things to kolejny krok w budowaniu szybszej i efektywniejszej komunikacji pomiędzy urządzeniami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja