Kraków chyba ma pewien problem ze swoim dziedzictwem, dawną rolą i określeniem, jaką rolę miałby odgrywać teraz i w przyszłości. Jeśli nawet co do celu panuje consensus, to sposoby jego osiągnięcia budzą wręcz zażarte spory. Jaką drogą zmierza do tego celu działająca od roku spółka Kraków5020? Jaka jest jej wizja i strategia?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pandemia, a następnie wojna w Ukrainie wyznaczyły zupełnie nowe czasy. Te być może wymagają silnie nowatorskich działań w promocji miast. W styczniu 2022 roku Rada Miasta Krakowa powołała spółkę, aby promować miasto i kreować jego wizerunek w ramach współpracy podmiotów z różnych branż. Kraków5020 (liczba w nazwie to współrzędne geograficzne) ma też przyciągnąć pod Wawel więcej wydarzeń, a pośrednio biznesmenów i turystów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.