Kraków5020 – jaka jest wizja i strategia tej spółki - Marketing przy Kawie
50N 20E to Kraków. Jak go promować na miarę dzisiejszych wyzwań?50N 20E to Kraków. Jak go promować na miarę dzisiejszych wyzwań?50N 20E to Kraków. Jak go promować na miarę dzisiejszych wyzwań?50N 20E to Kraków. Jak go promować na miarę dzisiejszych wyzwań?
Miasta promuje się dziś tak, jak wszelkie inne marki (fot. Pixabay)

50N 20E to Kraków. Jak go promować na miarę dzisiejszych wyzwań?

50N 20E to Kraków. Jak go promować na miarę dzisiejszych wyzwań?
Redakcja

Redakcja

-

Kraków chyba ma pewien problem ze swoim dziedzictwem, dawną rolą i określeniem, jaką rolę miałby odgrywać teraz i w przyszłości. Jeśli nawet co do celu panuje consensus, to sposoby jego osiągnięcia budzą wręcz zażarte spory. Jaką drogą zmierza do tego celu działająca od roku spółka Kraków5020? Jaka jest jej wizja i strategia?

Pandemia, a następnie wojna w Ukrainie wyznaczyły zupełnie nowe czasy. Te być może wymagają silnie nowatorskich działań w promocji miast. W styczniu 2022 roku Rada Miasta Krakowa powołała spółkę, aby promować miasto i kreować jego wizerunek w ramach współpracy podmiotów z różnych branż. Kraków5020 (liczba w nazwie to współrzędne geograficzne) ma też przyciągnąć pod Wawel więcej wydarzeń, a pośrednio biznesmenów i turystów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to