50 twarzy Big Data na 15-lecie koncepcji50 twarzy Big Data na 15-lecie koncepcji50 twarzy Big Data na 15-lecie koncepcji50 twarzy Big Data na 15-lecie koncepcji

50 twarzy Big Data na 15-lecie koncepcji

50 twarzy Big Data na 15-lecie koncepcji
P. Prajsnar, Ł. Kapuśniak

P. Prajsnar, Ł. Kapuśniak

-

P. Prajsnar, Ł. Kapuśniak

P. Prajsnar, Ł. Kapuśniak

To dopiero (albo aż) 15 lat. Czy to dużo, czy mało, niech każdy sam osądzi. Jedno jest pewne: pierwsze użycie tego terminu miało miejsce w 1999 r. Musiało jednak przepłynąć trochę danych w Sieci, żeby koncepcja Big Data doczekała się swoich pierwszych monografii. W mediach zaś zyskała wiele twarzy.

W mediach Big Data wcale nie ma jednej twarzy. Przypomina raczej bożyszcze rozochoconych nastolatek: Christiana Greya. Ma 50 twarzy – a może nawet i więcej. Oto historia medialnych odcieni Big Data w pigułce.

Odrobiliśmy pracę domową i prześledziliśmy komentarze oraz prognozy, które zahaczały o tematykę Big Data w ciągu minionych piętnastu lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się