Jeden z najpopularniejszych raperów na świecie, 50 Cent, znany jest wielbicielom „czarnej” muzyki z niepokornych tekstów oraz burzliwego życia prywatnego. Ostatnio artysta zainteresował się seksbiznesem i postanowił włączyć się m.in. w kampanię promującą bezpieczny seks, firmując swoim pseudonimem nową linię prezerwatyw.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie jest to pierwszy przypadek, gdy raper sprzedał image jakiemuś produktowi. 50 Cent (prawdziwe nazwisko: Curtis James Jackson) dotychczas użyczył swego pseudonimu linii ubrań, butów, grze komputerowej, której był głównym bohaterem („50 Cent Bulletproof”), specjalnej serii zegarków, a nawet napojowi energetyzującemu.
Teraz przyszła kolej na kondomy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |