50 „Sex” Cent - Marketing przy Kawie
50 „Sex” Cent50 „Sex” Cent50 „Sex” Cent50 „Sex” Cent

50 „Sex” Cent

50 „Sex” Cent
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jeden z najpopularniejszych raperów na świecie, 50 Cent, znany jest wielbicielom „czarnej” muzyki z niepokornych tekstów oraz burzliwego życia prywatnego. Ostatnio artysta zainteresował się seksbiznesem i postanowił włączyć się m.in. w kampanię promującą bezpieczny seks, firmując swoim pseudonimem nową linię prezerwatyw.

Nie jest to pierwszy przypadek, gdy raper sprzedał image jakiemuś produktowi. 50 Cent (prawdziwe nazwisko: Curtis James Jackson) dotychczas użyczył swego pseudonimu linii ubrań, butów, grze komputerowej, której był głównym bohaterem („50 Cent Bulletproof”), specjalnej serii zegarków, a nawet napojowi energetyzującemu.

Teraz przyszła kolej na kondomy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to