5 złotych reguł współpracy marek z influencerami5 złotych reguł współpracy marek z influencerami5 złotych reguł współpracy marek z influencerami5 złotych reguł współpracy marek z influencerami
Solidne zasady w równowadze – podstawa sukcesu (fot. aviindy/Fotolia.com)

5 złotych reguł współpracy marek z influencerami

5 złotych reguł współpracy marek z influencerami
Magdalena Kaczyńska

Magdalena Kaczyńska

-

account manager, FaceAddicted

Magdalena Kaczyńska

Magdalena Kaczyńska

account manager
FaceAddicted

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W marketingu pracuje od sześciu lat, głównie w otoczeniu marek z sektora beauty. Realizowała różnego rodzaju kampanie (marketing 360 stopni), ale specjalizuje się w działaniach w social media oraz z influencerami. W przyszłości zamierza mieć własną markę kosmetyczną.

Wydawałoby się, że o współpracy marek z blogerami i vlogerami powiedziano już wszystko. Wciąż jednak powracają te same błędy, nawet wśród topowych brandów. Warto więc przypomnieć zasady dobrej współpracy z osobami, które określamy mianem influencerów.

Przykładem będzie tu kategoria beauty & lifestyle, jednak większość zasad jest uniwersalna. Może się nimi kierować dowolna marka.
Za pracę należy się płaca
Barter też może być wynagrodzeniem. Wszystko zależy od tego, jakim produktem dysponujemy i czy jest on zgodny z tematyką, którą zajmuje się bloger lub vloger. Liczy się także to, jakie są nasze oczekiwania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja