Wydawałoby się, że o współpracy marek z blogerami i vlogerami powiedziano już wszystko. Wciąż jednak powracają te same błędy, nawet wśród topowych brandów. Warto więc przypomnieć zasady dobrej współpracy z osobami, które określamy mianem influencerów. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przykładem będzie tu kategoria beauty & lifestyle, jednak większość zasad jest uniwersalna. Może się nimi kierować dowolna marka.
Za pracę należy się płaca
Barter też może być wynagrodzeniem. Wszystko zależy od tego, jakim produktem dysponujemy i czy jest on zgodny z tematyką, którą zajmuje się bloger lub vloger. Liczy się także to, jakie są nasze oczekiwania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.