5 zasad skutecznego sponsoringu sportowego - Marketing przy Kawie
5 zasad skutecznego sponsoringu sportowego5 zasad skutecznego sponsoringu sportowego5 zasad skutecznego sponsoringu sportowego5 zasad skutecznego sponsoringu sportowego

5 zasad skutecznego sponsoringu sportowego

5 zasad skutecznego sponsoringu sportowego
Anthony Scammell

Anthony Scammell

-

Anthony Scammell

Anthony Scammell

Anthony Scammell, odpowiedzialny w Hill & Knowlton w Wielkiej Brytanii za projekty sponsoringowe, zwięźle przedstawia zasady, którymi warto się kierować, chcąc skutecznie zająć się sponsoringiem sportowym.

Kupuj tylko to, czego potrzebujesz i w pełni wykorzystuj to, co kupiłeś

Oprzyj się pokusie kupowania praw sponsorskich, których raczej nie będziesz w stanie wykorzystać. Skończy się to stratą pieniędzy i poczuciem frustracji przy przeglądzie kontraktu sponsorskiego.

Skuteczne wykorzystanie wszystkich zakupionych praw wymaga szczegółowej konsultacji ze wszystkimi wewnętrznymi decydentami – zanim jeszcze dojdziemy do etapu negocjacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja