5 słów wytrychów na Cannes Lions 20165 słów wytrychów na Cannes Lions 20165 słów wytrychów na Cannes Lions 20165 słów wytrychów na Cannes Lions 2016
Julia Izmałkowa

5 słów wytrychów na Cannes Lions 2016

5 słów wytrychów na Cannes Lions 2016
Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

-

CEO, Izmałkowa

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

CEO
Izmałkowa

Humanologist, CEO agencji badawczej Izmałkowa specjalizującej się w pozadeklaracyjnych badaniach etnograficznych dla biznesu. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce – z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Co roku sama dla siebie układam listę słów najczęściej używanych czy wręcz nadużywanych podczas Cannes Lions. W tym roku postanowiłam się tym spisem podzielić – to właśnie te słowa wyznaczają terytorium świata reklamowo-marketingowego.

Dziewięć godzin wykładów na pięciu czy nawet dziewięciu scenach jednocześnie. Prezentacje, warsztaty, fora, dyskusje – to moje skojarzenia z Cannes. Dla mnie to wydarzenie jest tym, czym targi designu w Mediolanie są dla projektanta wnętrz. Dzięki Cannes Lions wiesz, jakie są trendy i masz mapę, która pokazuje, w jakim kierunku wszystko zmierza.

Gdzie znajdujemy się na tej mapie obecnie? Spróbowałam zawrzeć to w pięciu punktach – zobaczcie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się