Co roku sama dla siebie układam listę słów najczęściej używanych czy wręcz nadużywanych podczas Cannes Lions. W tym roku postanowiłam się tym spisem podzielić – to właśnie te słowa wyznaczają terytorium świata reklamowo-marketingowego.Dziewięć godzin wykładów na pięciu czy nawet dziewięciu scenach jednocześnie. Prezentacje, warsztaty, fora, dyskusje – to moje skojarzenia z Cannes. Dla mnie to wydarzenie jest tym, czym targi designu w Mediolanie są dla projektanta wnętrz. Dzięki Cannes Lions wiesz, jakie są trendy i masz mapę, która pokazuje, w jakim kierunku wszystko zmierza.
Gdzie znajdujemy się na tej mapie obecnie? Spróbowałam zawrzeć to w pięciu punktach – zobaczcie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.