5 rzeczy, których nie zrobisz w AdWords, ale zrobisz w RTB5 rzeczy, których nie zrobisz w AdWords, ale zrobisz w RTB5 rzeczy, których nie zrobisz w AdWords, ale zrobisz w RTB5 rzeczy, których nie zrobisz w AdWords, ale zrobisz w RTB
W RTB można więcej (fot. Tim/Fotolia)

5 rzeczy, których nie zrobisz w AdWords, ale zrobisz w RTB

5 rzeczy, których nie zrobisz w AdWords, ale zrobisz w RTB
Dominik Kamocki, Dawid Dutkiewicz

Dominik Kamocki, Dawid Dutkiewicz

-

Dominik Kamocki, Dawid Dutkiewicz

Dominik Kamocki, Dawid Dutkiewicz

AdWords to jedno z najlepszych narzędzi reklamy online, jakie ma do dyspozycji marketer. Reklama obsługiwana przez wyszukiwarkę Google, sieć reklamową, Gmail czy YouTube daje każdej firmie szerokie możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Czy zawsze się sprawdza? Czy są przypadki, w których inne rozwiązania sprawiają się lepiej?

Sieć reklamowa Google Display Network od momentu wprowadzenia w 2003 roku przeszła spore zmiany – obsługuje banery graficzne, HTML5, uwzględnia zainteresowania użytkowników, słowa kluczowe czy obsługuje remarketing. Jeśli dodamy do tego model płatności CPC, spokojnie moglibyśmy uznać, że nawet najbardziej wybredny reklamodawca znajdzie tu coś dla siebie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się