Twój landing page jest już gotowy. Design i copy są dopięte na ostatni guzik, przyciski i formularz zostały podlinkowane. Publikacja przebiegła pomyślnie i twoja kreacja może już zacząć konwertować. Gratulacje! Ale… co dalej?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gdy landing page pójdzie w świat, następnym krokiem będzie mierzenie jego efektywności. Kampanie marketingowe oparte są na danych, które definiują wiele czynników: grupę docelową, kanały promocyjne, a także zakładane wyniki.
Poprzednim krokiem było zastanowienie się – Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?
Od tego, jak skutecznie strona docelowa zamienia odwiedzających w leady lub klientów, może zależeć sukces lub porażka twojej kampanii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.