5 kluczowych wskaźników efektywności landing page’y5 kluczowych wskaźników efektywności landing page’y5 kluczowych wskaźników efektywności landing page’y5 kluczowych wskaźników efektywności landing page’y
Co sprawdzać i jak reagować (źr. il. Landingi)

5 kluczowych wskaźników efektywności landing page’y

5 kluczowych wskaźników efektywności landing page’y
Jerzy Żurawiecki

Jerzy Żurawiecki

-

content specialist, Landingi

Jerzy Żurawiecki

Jerzy Żurawiecki

content specialist
Landingi

Z wykształcenia filolog języka angielskiego, z zamiłowania twórca wysokiej jakości contentu i pożeracz seriali.

Twój landing page jest już gotowy. Design i copy są dopięte na ostatni guzik, przyciski i formularz zostały podlinkowane. Publikacja przebiegła pomyślnie i twoja kreacja może już zacząć konwertować. Gratulacje! Ale… co dalej?

Gdy landing page pójdzie w świat, następnym krokiem będzie mierzenie jego efektywności. Kampanie marketingowe oparte są na danych, które definiują wiele czynników: grupę docelową, kanały promocyjne, a także zakładane wyniki.

Poprzednim krokiem było zastanowienie się – Dlaczego i kiedy potrzebujesz landing page’y?

Od tego, jak skutecznie strona docelowa zamienia odwiedzających w leady lub klientów, może zależeć sukces lub porażka twojej kampanii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja