4 ważne trendy w wykorzystaniu platform B2B – liczy się już nie tylko usprawnianie obsługi4 ważne trendy w wykorzystaniu platform B2B – liczy się już nie tylko usprawnianie obsługi4 ważne trendy w wykorzystaniu platform B2B – liczy się już nie tylko usprawnianie obsługi4 ważne trendy w wykorzystaniu platform B2B – liczy się już nie tylko usprawnianie obsługi
Platformy B2B powinny bardziej się otworzyć (fot. Arco/Fotolia)

4 ważne trendy w wykorzystaniu platform B2B – liczy się już nie tylko usprawnianie obsługi

4 ważne trendy w wykorzystaniu platform B2B – liczy się już nie tylko usprawnianie obsługi
Agnieszka Kasperska

Agnieszka Kasperska

-

Agnieszka Kasperska

Agnieszka Kasperska

Rynek handlu elektronicznego w sektorze business to business w USA jest dziś szacowany na prawie 560 mld dolarów1. W Polsce trudno dotrzeć do tak precyzyjnych danych, ale można szacować, że wartość krajowego rynku B2B pod koniec 2013 r. przekroczy 140 mld złotych2. To pięć razy więcej niż przewidywana e-sprzedaż w sektorze B2C3.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja