Konferencja prasowa jest jednym z podstawowych narzędzi pracy PR-owca. Ze względu na powszechność tego rodzaju spotkań czasami podchodzimy do ich organizacji – czy to jako agencja PR, czy jako firma – rutynowo i sztampowo. A tymczasem warto w natłoku spraw pamiętać o pewnych podstawowych kwestiach, które podkreślą nasz profesjonalizm.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1. Zawsze zdefiniuj cel konferencji. Media nie chcą słuchać fraz typu „lider rynku” w odmianie przez wszystkie przypadki. Czy nie organizujemy jej tylko dlatego, że prezes chciałby zaistnieć w mediach, albo nasz dział marketingu uważa, że zmiana koloru opakowania to rewolucja?
2. Zawartość: zwołuj konferencje tylko wtedy, gdy masz coś bardzo ciekawego do powiedzenia – ale ciekawego z perspektywy mediów, nie firmy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.