30 porad dla organizatora konferencji prasowej. O czym nie wolno zapomnieć?30 porad dla organizatora konferencji prasowej. O czym nie wolno zapomnieć?30 porad dla organizatora konferencji prasowej. O czym nie wolno zapomnieć?30 porad dla organizatora konferencji prasowej. O czym nie wolno zapomnieć?
Udana konferencja to popis PR-owego warsztatu (fot. Vladimir Kolobov/Fotolia)

30 porad dla organizatora konferencji prasowej. O czym nie wolno zapomnieć?

30 porad dla organizatora konferencji prasowej. O czym nie wolno zapomnieć?
Zbigniew Lazar

Zbigniew Lazar

-

dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Polska Telefonia Cyfrowa

Zbigniew Lazar

Zbigniew Lazar

dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej
Polska Telefonia Cyfrowa

Odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną (biuro prasowe), wewnętrzną i CSR.

Konferencja prasowa jest jednym z podstawowych narzędzi pracy PR-owca. Ze względu na powszechność tego rodzaju spotkań czasami podchodzimy do ich organizacji – czy to jako agencja PR, czy jako firma – rutynowo i sztampowo. A tymczasem warto w natłoku spraw pamiętać o pewnych podstawowych kwestiach, które podkreślą nasz profesjonalizm.

1. Zawsze zdefiniuj cel konferencji. Media nie chcą słuchać fraz typu „lider rynku” w odmianie przez wszystkie przypadki. Czy nie organizujemy jej tylko dlatego, że prezes chciałby zaistnieć w mediach, albo nasz dział marketingu uważa, że zmiana koloru opakowania to rewolucja?

2. Zawartość: zwołuj konferencje tylko wtedy, gdy masz coś bardzo ciekawego do powiedzenia – ale ciekawego z perspektywy mediów, nie firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się