3 rzeczy, które możesz poprawić w swoich kampaniach e-mailowych3 rzeczy, które możesz poprawić w swoich kampaniach e-mailowych3 rzeczy, które możesz poprawić w swoich kampaniach e-mailowych3 rzeczy, które możesz poprawić w swoich kampaniach e-mailowych
Twoja kampania e-mailowa może być znacznie skuteczniejsza (fot. Pixabay)

3 rzeczy, które możesz poprawić w swoich kampaniach e-mailowych

3 rzeczy, które możesz poprawić w swoich kampaniach e-mailowych
Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

-

content designer, FreshMail

Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

content designer
FreshMail

Ma 3-letnie doświadczenie w branży B2B. Zafascynowana m.in. real-time marketingiem, augmented reality i trendami marketingowymi w B2B. Zwolenniczka kreatywnego podejścia do e-mail marketingu.

E-mail marketing pozostaje niezastąpionym kanałem komunikacji z klientami. Część firm jednak nie do końca docenia jego wartość. W tym artykule znajdziesz 3 rady, które pomogą ci zoptymalizować kampanie e-mailowe.

Według danych McKinsey w latach 2010–2013 na rynku amerykańskim e-mail był zdecydowanie skuteczniejszym kanałem zdobywania nowych klientów niż Facebook i Twitter razem wzięci. Przewyższał te serwisy w efektywności nawet do 40 razy.

Jak podawał Exact Target, w 2013 roku 77% internautów wskazywało kontakt e-mailowy jako preferowany do przesyłania im zamówionych ofert handlowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się