Rok 2018 vs. 2019. Branża retail pod lupąRok 2018 vs. 2019. Branża retail pod lupąRok 2018 vs. 2019. Branża retail pod lupąRok 2018 vs. 2019. Branża retail pod lupą
Konsumenci są otwarci i oczekują innowacji (fot. Pixabay)

Rok 2018 vs. 2019. Branża retail pod lupą

Rok 2018 vs. 2019. Branża retail pod lupą
Bartłomiej Górzny

Bartłomiej Górzny

-

dyrektor zarządzający na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie, TCC Retail Marketing

Bartłomiej Górzny

Bartłomiej Górzny

dyrektor zarządzający na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie
TCC Retail Marketing

To był rok nowych regulacji prawnych w handlu. Na przestrzeni minionych dwunastu miesięcy branża retail musiała zmierzyć się z ograniczeniem handlu w niedziele, wprowadzeniem obowiązkowych opłat za torebki foliowe oraz ordynacją o ochronie danych osobowych (RODO). Jak poradziły sobie z tym sieci handlowe? Co przyniesie rok 2019?

Więcej niedziel bez handlu
Ograniczenie handlu w niedziele to rewolucja zarówno dla konsumentów, jak i handlowców. W zeszłym roku sieci musiały zamknąć drzwi swoich sklepów na dwa weekendowe dni w miesiącu i znaleźć inną drogę, aby nawiązać relację z klientem.

Co ciekawe, branża retail podeszła do tematu dość pasywnie. Wśród nielicznych wyjątków znalazły się Biedronka i Lidl, które promowały zakupy z wyprzedzeniem, np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się