To był rok nowych regulacji prawnych w handlu. Na przestrzeni minionych dwunastu miesięcy branża retail musiała zmierzyć się z ograniczeniem handlu w niedziele, wprowadzeniem obowiązkowych opłat za torebki foliowe oraz ordynacją o ochronie danych osobowych (RODO). Jak poradziły sobie z tym sieci handlowe? Co przyniesie rok 2019?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Więcej niedziel bez handlu
Ograniczenie handlu w niedziele to rewolucja zarówno dla konsumentów, jak i handlowców. W zeszłym roku sieci musiały zamknąć drzwi swoich sklepów na dwa weekendowe dni w miesiącu i znaleźć inną drogę, aby nawiązać relację z klientem.
Co ciekawe, branża retail podeszła do tematu dość pasywnie. Wśród nielicznych wyjątków znalazły się Biedronka i Lidl, które promowały zakupy z wyprzedzeniem, np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.