2018 to fake – przynajmniej w internecie2018 to fake – przynajmniej w internecie2018 to fake – przynajmniej w internecie2018 to fake – przynajmniej w internecie
Internet krainą coraz głębszej złudy? (fot. Pixabay)

2018 to fake – przynajmniej w internecie

2018 to fake – przynajmniej w internecie
Marcin Kalkhoff

Marcin Kalkhoff

-

, BrandDoctor.pl

Marcin Kalkhoff

Marcin Kalkhoff

BrandDoctor.pl

Konsultant strategicznego zarządzania marką (BrandDoctor.pl). Współtwórca Klubu Strategów Marketingu, współautor książek „Strategia marketingowa” i „Praktyka brandingu”.

„Wszystko to nieprawda” – napisała ex CEO Reddita. Wszystkie pomiary internetu to jedna wielka ściema. 2018 rok był rokiem nieprawdy, ściemy i oszustwa?

W listopadzie 2018 roku zakończył się proces przeciwko ośmiu osobom oskarżonym o największe oszustwo reklamowe – o kradzież 36 milionów dolarów. Nie wnikając za bardzo w szczegóły kradzieży, podsumujmy, że za pomocą sprytnie spreparowanego systemu kierowano ruch reklamowy na strony internetowe typu premium, ale odwiedzane wyłącznie przez automaty generujące sztuczny ruch.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja