20 porad Trendhuntera, jak wzbogacać doznania konsumenckie w 2013 roku20 porad Trendhuntera, jak wzbogacać doznania konsumenckie w 2013 roku20 porad Trendhuntera, jak wzbogacać doznania konsumenckie w 2013 roku20 porad Trendhuntera, jak wzbogacać doznania konsumenckie w 2013 roku

20 porad Trendhuntera, jak wzbogacać doznania konsumenckie w 2013 roku

20 porad Trendhuntera, jak wzbogacać doznania konsumenckie w 2013 roku
redakcja

redakcja

-

Serwis Trendhunter opracował listę dwudziestu trendów, które będą istotne w 2013 roku. Dotyczą one wzbogacania doświadczenia konsumenckiego podczas kontaktu z markami w procesie zakupowym, a także kwestii designu i stylu życia. Niektóre z nich były już opisywane na łamach Marketingu przy Kawie, niektórym z pewnością niedługo przyjrzymy się bliżej. Warto się z nimi zapoznać – przydadzą się jako inspiracja w tegorocznych działaniach marketingowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja